Marketing Consultant

As a marketing project manager, consultant, leader, what have you, I am driven to connect people in growing together and building on each-others strengths to achieve the set goals. Creating a structured approach, clear agreements and working within frameworks such as Agile. As a marketeer I am always curious about the customers connection to a brand and how they experience the Customer Journey. Our habits and motivations color our behavior. Marketing at its core, to me.

Customer processes are fascinating to me. Making sure that the buying processes, change requests or any such Customer Journey supporting processes simply work properly. So they can support a smooth and clear outcome for your (potential) customers which will result in a positive experience.

Over the years I have been involved in quite a few projects where customer processes needed to meet new legislation, as personal data protection gets stricter and is very much on our customers radar. These projects are often complex and involve many stakeholders. Making sure that the outcome does not only meet the requirements but is still focused on the end user, the client, is a challenge I relish.

Please do get in touch to set up an exploratory meeting to see how I could support your business in a project. Call me on 0621683447 or by mail (see menu), there is always time for coffee- or Skype-date. My CV is available on LinkedIn, please click here

*Registered KvK The Hague under Smile Dynamics

 Als marketing project manager, consultant, leider, geef het een naam, ben ik gedreven om mensen te verbinden en elkaars krachten te waarderen en te bundelen zodat de gezette targets behaald worden. In een gestructureerde aanpak, met heldere afspraken en binnen een framework zoals Agile. Als marketeer blijf ik benieuwd naar wat klanten aan een merk bind en hoe zij de Customer Journey ervaren. Onze gewoonten en drijfveren kleuren ons gedrag. Pure marketing in mijn ogen.

Customer processes fascineren mij. Zorgen dat het aankoop proces, het doorvoeren van een wijziging en andere klant processen binnen de Customer Journey efficient en duidelijk verlopen.  Zodat deze aan de verwachting van de klant kan voldoen en tot een positieve klant-beleving kan leiden.

Door de jaren heen ben ik in meerdere projecten betrokken geweest waar nieuwe wetgeving de processen raakte, met name waar het om persoonlijke gegevens bescherming gaat. Een hot topic ook bij veel klanten. Deze projecten zijn vaak complex en kennen vele stakeholders. De uitdaging om de klant te blijven vertegenwoordigen binnen de nodige aanpassingen, en te zorgen dat de oplossingen nog steeds (financieel) haalbaar blijven, daar zet ik graag mijn tanden in.

Wil je kennismaken om te onderzoeken wat ik in een project zou kunnen bijdragen dan ben ik altijd in voor een kop koffie en een goed gesprek. Ik ben bereikbaar op 0621683447 of per mail (zie menu). Mijn CV? Daarvoor klik je hier.

*Geregistreerd KvK Den Haag als Smile Dynamics